Evet Denizlide oturuyorum sivil hayatta. Bizden sonraki kısa dönemler aralık 12 de bot bağlayacak diye biliyorum. Yaklaşık 1 ayları kaldı.


lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen askerdeyken piyasa miyasa kalmadı ki
özellikle cvcv.net ve 3 karakter net' ler düştükten sonraki takipçilerini bile kaybetti. N-N.net, L-L.net satışlarına rastlamadım ama muhtemelen onlar da düşmüştür. aslında domainler için dönem yatırım dönemi...
Piyasanın bu duruma gelmesi şaşırtıcı. Son satışlara bakıyorum aslında ciddi anlamda boşta domain yok ama arttırımlar eskisi gibi değil sanki?