Evet Denizlide oturuyorum sivil hayatta. Bizden sonraki kısa dönemler aralık 12 de bot bağlayacak diye biliyorum. Yaklaşık 1 ayları kaldı.
sen askerdeyken piyasa miyasa kalmadı ki

özellikle cvcv.net ve 3 karakter net' ler düştükten sonraki takipçilerini bile kaybetti. N-N.net, L-L.net satışlarına rastlamadım ama muhtemelen onlar da düşmüştür. aslında domainler için dönem yatırım dönemi...
Piyasanın bu duruma gelmesi şaşırtıcı. Son satışlara bakıyorum aslında ciddi anlamda boşta domain yok ama arttırımlar eskisi gibi değil sanki?