• 20-06-2010, 01:29:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    biraz once bir domain daha aldim ve bugunki 10. domainim oldu.

    ***** oldugu icin silindi.

    Sizce nasil bir domain ?

    yorumlarinizi alabilirmiyim
  • 20-06-2010, 01:43:30
    #2
    ben yorumlamıyorum artık

    sakal bırakacam senin için
  • 20-06-2010, 01:45:46
    #3
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yorumlamıyorum artık

    sakal bırakacam senin için


    Bu arada güzel domain ama... Neyse hocam .eu uzantıları bedavaya mı alıyorsun
  • 20-06-2010, 01:46:36
    #4
    eu uzantilar en pahali uzantilardan biridir.
  • 20-06-2010, 01:47:28
    #5
    arkadaşın hevesini kırmak istemem ama bir hava alsa, cüzdanı soluklansa iyi olur
  • 20-06-2010, 01:47:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yorumlamıyorum artık

    sakal bırakacam senin için
    =) ben anladim abi o kadar mu kotu

    mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bu arada güzel domain ama... Neyse hocam .eu uzantıları bedavaya mı alıyorsun
    yok abi ya ne bedavasi,2-3 gundur bir hevesdir domain almak aliyorum bakalim nereye kadar. ama suan bu gercekten SON! du
  • 20-06-2010, 01:47:36
    #7
    1 Avro kampanyalı alıyor sanırım süleyman.
  • 20-06-2010, 01:48:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Avro kampanyalı alıyor sanırım süleyman.
    yok ordan limitimi doldurdum :s, suan 7 euroya kayit ediyorum ordan sadece 1 adet alma hakkim vardi
  • 20-06-2010, 01:50:24
    #9
    ozzyynl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eu uzantilar en pahali uzantilardan biridir.
    Yok biliyorum da mesajın içindeki mesaj farklıydı

    suleymanuslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok abi ya ne bedavasi,2-3 gundur bir hevesdir domain almak aliyorum bakalim nereye kadar. ama suan bu gercekten SON! du
    Hocam ara ver soluklan kumar gibi domain olayı. Başladın mı bırakamıyorsun eu uzantısı yerine com net gibi uzantılara yatırım yapman daha verimli olabilir calvinklein dediği gibi.