lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Avro kampanyalı alıyor sanırım süleyman.
yok ordan limitimi doldurdum :s, suan 7 euroya kayit ediyorum ordan sadece 1 adet alma hakkim vardi