calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben yorumlamıyorum artık

sakal bırakacam senin için
=) ben anladim abi o kadar mu kotu

mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bu arada güzel domain ama... Neyse hocam .eu uzantıları bedavaya mı alıyorsun
yok abi ya ne bedavasi,2-3 gundur bir hevesdir domain almak aliyorum bakalim nereye kadar. ama suan bu gercekten SON! du