• 10-06-2010, 21:12:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bugün regledim bu domaini.Aklıma iddaa domaini olabileceği geldi.Acaba 3-5 yıl saklasam ozaman para eder mi?Şimdilik 50 TL lik bir fiyat biçtim

    Cevpalarınızı bekliyorum.

    Domain: tutacak.com
  • 10-06-2010, 21:15:04
    #2
    Tutacak.com 250 sene beklerse belki para edebilir.
    Şu anda 10 dolar değeri dahi olduğunu düşünmüyorum.
    Yıllaşmak da güzel bir kelimeymiş.
  • 10-06-2010, 21:17:44
    #3
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutacak.com 250 sene beklerse belki para edebilir.
    Şu anda 10 dolar değeri dahi olduğunu düşünmüyorum.
    Yıllaşmak da güzel bir kelimeymiş.
    Hadi ya..O kadar mı kötü diyosun Proje falan olmaz mı?İddaa forum sitesi vs. tarınzda birşeyler?
  • 10-06-2010, 21:18:23
    #4
    Daha iyi domainler alırsanız, gelecekte kazanabilirsiniz. 10 yıl geçsede tutacak tutacaktır, pazarda 3-5 TL ye satılan bişiydir, yada hanımlar kendi el emekleri ile örerler.
  • 10-06-2010, 21:19:41
    #5
    mcsa24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyi domainler alırsanız, gelecekte kazanabilirsiniz. 10 yıl geçsede tutacak tutacaktır, pazarda 3-5 TL ye satılan bişiydir, yada hanımlar kendi el emekleri ile örerler.
    Profesyonel bir domainci değilim sadece boş gördüm bi anda alayım dedim.Herşey bundan ibaret.Vay be
  • 10-06-2010, 21:22:54
    #6
    Bence kötü değil. Direk iddaa sitesi açardım ben olsam. Başka bir şey düşünülmez bile. Abuk sabuk bir ton isimlere para döküyoruz bu piyasada. Akılda kalıcı, konuyla alakalı bir isim. Kesinlikle göründüğünden daha fazlası var diyorum.
  • 10-06-2010, 21:41:01
    #7
    otobüslerde metroda ayakta giden yolcuların tuttuğu zımbırtıya da tutacak deniyor galiba... onu imal eden firmalarla bir görüş bence...
  • 10-06-2010, 21:45:40
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otobüslerde metroda ayakta giden yolcuların tuttuğu zımbırtıya da tutacak deniyor galiba... onu imal eden firmalarla bir görüş bence...


    İddaa sitesi hoş olur aslında ...
  • 10-06-2010, 21:50:22
    #9
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otobüslerde metroda ayakta giden yolcuların tuttuğu zımbırtıya da tutacak deniyor galiba... onu imal eden firmalarla bir görüş bence...
    Vallahi o anda aklıma hiç böyle şeyler gelmedi direk iddaa, bahis gibi şeyler geldi

    VVindovvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    İddaa sitesi hoş olur aslında ...
    Forum tarzı birşeyler olsa insanlara kupon sunan bir site tutabilir de İşte kim kupon yapcak