turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
otobüslerde metroda ayakta giden yolcuların tuttuğu zımbırtıya da tutacak deniyor galiba... onu imal eden firmalarla bir görüş bence...


İddaa sitesi hoş olur aslında ...