Bence kötü değil. Direk iddaa sitesi açardım ben olsam. Başka bir şey düşünülmez bile. Abuk sabuk bir ton isimlere para döküyoruz bu piyasada. Akılda kalıcı, konuyla alakalı bir isim. Kesinlikle göründüğünden daha fazlası var diyorum.