• 05-06-2010, 21:02:43
    #1


    com, net, info doluyken org`u boşa düşmüştü bende aldım.

    Domainle ilgili düşünceleriniz nedir? bu domaine ne gider sizce?
  • 05-06-2010, 21:12:49
    #2
    Boşa almışsın desem kızmazsın umarım
  • 05-06-2010, 21:16:47
    #3
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşa almışsın desem kızmazsın umarım
    sözüm meclisten dışarı, herkese kızmıyorlar...

    ben deseydim belli kişilerden tepkiler ve -repler havada uçardı.

    (konu sahibiyle alakalı bir mevzu değil)

    domaine gelince, "alınmasa daha iyiydi" diyorum.
  • 05-06-2010, 21:17:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Boşa paranı vermişsin bu domaine.
  • 05-06-2010, 21:19:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Diğer uzantıların sahiplerine ulaşarak aldığın fiyatın üzerinde bir rakama satabilirsin.
  • 05-06-2010, 21:19:35
    #6
    Aynen Hocalarıma Katılıyorum Boşuna Para Yatırmışsınız
  • 05-06-2010, 21:21:48
    #7
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözüm meclisten dışarı, herkese kızmıyorlar...

    ben deseydim belli kişilerden tepkiler ve -repler havada uçardı.

    (konu sahibiyle alakalı bir mevzu değil)

    domaine gelince, "alınmasa daha iyiydi" diyorum.
    Valla orasını bilemeyeceğim.Domain güzelse zaten olumlu mesajımı yazarım.Uyuzluk olsun diye, güzel domaine beş para etmez demem.

    Kötü domaine de iyi domain demem.Buranın amacı budur.Olumsuz mesajlara üzülecekse konu açmasın.

    (Konu sahibiyle alakalı bir durum değil.Arkadaşın yazısına genel olarak yazılmıştır.)
  • 05-06-2010, 21:22:19
    #8
    Ben de pek beğenmedim açıkçası. Gene de hayırlısı diyelim.
  • 05-06-2010, 21:26:21
    #9
    domain olarak değeri yok. zaten siz domainin ederini değil nasıl bir proje için değerlendirilebileceğini sormak istemişsiniz anladığım kadarıyla.

    adsl, internet vs konulu bir blog olabilir