Domain Almaya doyamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Domain Almaya doyamıyorum
12
●
655
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Domain Almaya doyamıyorum
1
2
05-06-2010, 21:02:43
#1
kopicik
com, net, info doluyken org`u boşa düşmüştü bende aldım.
Domainle ilgili düşünceleriniz nedir? bu domaine ne gider sizce?
05-06-2010, 21:12:49
#2
isletmeci
Boşa almışsın desem kızmazsın umarım
05-06-2010, 21:16:47
#3
CoolerMaster
isletmeci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boşa almışsın desem kızmazsın umarım
sözüm meclisten dışarı, herkese kızmıyorlar...
ben deseydim belli kişilerden tepkiler ve -repler havada uçardı.
(konu sahibiyle alakalı bir mevzu değil)
domaine gelince, "alınmasa daha iyiydi" diyorum.
05-06-2010, 21:17:41
#4
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
Boşa paranı vermişsin bu domaine.
05-06-2010, 21:19:06
#5
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Diğer uzantıların sahiplerine ulaşarak aldığın fiyatın üzerinde bir rakama satabilirsin.
05-06-2010, 21:19:35
#6
Bymstr
Aynen Hocalarıma Katılıyorum Boşuna Para Yatırmışsınız
05-06-2010, 21:21:48
#7
isletmeci
turank adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sözüm meclisten dışarı, herkese kızmıyorlar...
ben deseydim belli kişilerden tepkiler ve -repler havada uçardı.
(konu sahibiyle alakalı bir mevzu değil)
domaine gelince, "alınmasa daha iyiydi" diyorum.
Valla orasını bilemeyeceğim.Domain güzelse zaten olumlu mesajımı yazarım.Uyuzluk olsun diye, güzel domaine beş para etmez demem.
Kötü domaine de iyi domain demem.Buranın amacı budur.Olumsuz mesajlara üzülecekse konu açmasın.
(
Konu sahibiyle alakalı bir durum değil.Arkadaşın yazısına genel olarak yazılmıştır.
)
05-06-2010, 21:22:19
#8
bkg
Ben de pek beğenmedim açıkçası. Gene de hayırlısı diyelim.
05-06-2010, 21:26:21
#9
dmr
domain olarak değeri yok. zaten siz domainin ederini değil nasıl bir proje için değerlendirilebileceğini sormak istemişsiniz anladığım kadarıyla.
adsl, internet vs konulu bir blog olabilir
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler