Konu
Domain Almaya doyamıyorum
05-06-2010, 21:16:47
#3
CoolerMaster
isletmeci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boşa almışsın desem kızmazsın umarım
sözüm meclisten dışarı, herkese kızmıyorlar...
ben deseydim belli kişilerden tepkiler ve -repler havada uçardı.
(konu sahibiyle alakalı bir mevzu değil)
domaine gelince, "alınmasa daha iyiydi" diyorum.