isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşa almışsın desem kızmazsın umarım
sözüm meclisten dışarı, herkese kızmıyorlar...

ben deseydim belli kişilerden tepkiler ve -repler havada uçardı.

(konu sahibiyle alakalı bir mevzu değil)

domaine gelince, "alınmasa daha iyiydi" diyorum.