sözüm meclisten dışarı, herkese kızmıyorlar...
ben deseydim belli kişilerden tepkiler ve -repler havada uçardı.
(konu sahibiyle alakalı bir mevzu değil)
domaine gelince, "alınmasa daha iyiydi" diyorum.
Valla orasını bilemeyeceğim.Domain güzelse zaten olumlu mesajımı yazarım.Uyuzluk olsun diye, güzel domaine beş para etmez demem.
Kötü domaine de iyi domain demem.Buranın amacı budur.Olumsuz mesajlara üzülecekse konu açmasın.
(
Konu sahibiyle alakalı bir durum değil.Arkadaşın yazısına genel olarak yazılmıştır.)