• 27-04-2010, 21:42:23
    #1
    Sitil.Net

    5 Büyük uzantısı ( .com.tr .com .net(bende) .org .info ) uzantıları dolu
    .Com.TR ( Empa Kimya San. Tic. A.S. * Kayıt T.= 2002 )
    .Com ( Kayıt T. = 2000 )
    .Net ( Bende )
    .Org ( Empa Kimya San. Tic. A.S. * Kayıt T.= 2007 )
    .İnfo ( Empa Kimya San. Tic. A.S. * Kayıt T.= 2007 )

    ve Sitil Yapı, OzSitil vs. vs. bir çok firma var.

    Sizce bu domain'i nasıl değerlendirmeliyim? Satsam ne kadar eder? veya Satmalı mıyım?
  • 27-04-2010, 21:46:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sitil'in bir manası yok bildiğim kadarı ile. marka'ya satmaya çalışsan para eder oda alırlarmı bilinmez. bu hali ile reg fee.
  • 27-04-2010, 21:51:42
    #3
    Reg fee olduğunu sanmıyorum Alacaklarını düşünüyorum hatta. Çünkü .info uzantısını bile almışlar.
  • 27-04-2010, 22:03:10
    #4
    sitil ile stil arasında bir fark var... doğrusu stil ama sitil isimli firma var (hatta coşan bir girişimcimiz ÖZSİTİL firmasıyla bugün beni benden alan kişi oldu.) ve yaygın bir sitil kullanımı var türkçe'de... o bakımdan reg fee üzeridir bence de ama bütün domainlerde olduğu gibi alıcısını bulursa...

    ayrıca da türkçe anlamıyla da jeneriktir. anadolu diyarlarında barkaç - bakraç !?- denilen nesneye verilen bir başka isimdir...
  • 27-04-2010, 22:24:08
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Silvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reg fee olduğunu sanmıyorum Alacaklarını düşünüyorum hatta. Çünkü .info uzantısını bile almışlar.
    Alacaklarını düşünüyorsan ara derim. Dilersen senin yerine ben arayayım =)
  • 27-04-2010, 22:26:14
    #6
    cAgAbA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitil ile stil arasında bir fark var... doğrusu stil ama sitil isimli firma var (hatta coşan bir girişimcimiz ÖZSİTİL firmasıyla bugün beni benden alan kişi oldu.) ve yaygın bir sitil kullanımı var türkçe'de... o bakımdan reg fee üzeridir bence de ama bütün domainlerde olduğu gibi alıcısını bulursa...

    ayrıca da türkçe anlamıyla da jeneriktir. anadolu diyarlarında barkaç - bakraç !?- denilen nesneye verilen bir başka isimdir...
    Teşekkür ederim dostum.

    WinstonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacaklarını düşünüyorsan ara derim. Dilersen senin yerine ben arayayım =)
    Sanırım sen de almıcaklarını düşünüyrsun
  • 27-04-2010, 22:55:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    netin yanında com uzantısınıda ver. Alacak adama rakip olma

    İnşallah Satarsın
  • 28-04-2010, 14:35:33
    #8
    Meta ADS Hizmetleri
    TDK web sitesindende bakabilirsiniz, sitil kelimesi değil, stil kelimesi doğru olanıdır.

    Ama yeni düzenleme ile şöyle olacak ; grup kelimesi, gurup diye, trabzon tırabzon diye yazılacak.Bunun sebebi ise, Türkçe'de 2 sessiz harf yanyana gelemez. İşte bu kural yüzünden

    kral - kıral - tren tıren olacak. Tabi arada, stil de sitil olacak.

    Kolay gelsin, bu uygulama 2011 de gelecek herhalde.
  • 28-04-2010, 16:27:39
    #9
    MeqaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TDK web sitesindende bakabilirsiniz, sitil kelimesi değil, stil kelimesi doğru olanıdır.

    Ama yeni düzenleme ile şöyle olacak ; grup kelimesi, gurup diye, trabzon tırabzon diye yazılacak.Bunun sebebi ise, Türkçe'de 2 sessiz harf yanyana gelemez. İşte bu kural yüzünden

    kral - kıral - tren tıren olacak. Tabi arada, stil de sitil olacak.

    Kolay gelsin, bu uygulama 2011 de gelecek herhalde.
    Teşekkür ederim MeqaTR Ama bunun türkçeye uygun olmasından çok, birçok uzantısının büyük bir firmaya ait olması ve sitil ile başlayan başka birçok büyük firma olduğu için aldım Yoksa zaten almadan önce de Türkçe 'de sitil diye bir kelime olmadığınında farkındaydım. Yeni bir düzenleme olursa daha güzel olur tabiiki Bu durumda beğendiğim bir fiyat teklifi gelmezse elimde beklesin.. Yük olmaz.