TDK web sitesindende bakabilirsiniz, sitil kelimesi değil, stil kelimesi doğru olanıdır.

Ama yeni düzenleme ile şöyle olacak ; grup kelimesi, gurup diye, trabzon tırabzon diye yazılacak.Bunun sebebi ise, Türkçe'de 2 sessiz harf yanyana gelemez. İşte bu kural yüzünden

kral - kıral - tren tıren olacak. Tabi arada, stil de sitil olacak.

Kolay gelsin, bu uygulama 2011 de gelecek herhalde.