MeqaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TDK web sitesindende bakabilirsiniz, sitil kelimesi değil, stil kelimesi doğru olanıdır.

Ama yeni düzenleme ile şöyle olacak ; grup kelimesi, gurup diye, trabzon tırabzon diye yazılacak.Bunun sebebi ise, Türkçe'de 2 sessiz harf yanyana gelemez. İşte bu kural yüzünden

kral - kıral - tren tıren olacak. Tabi arada, stil de sitil olacak.

Kolay gelsin, bu uygulama 2011 de gelecek herhalde.
Teşekkür ederim MeqaTR Ama bunun türkçeye uygun olmasından çok, birçok uzantısının büyük bir firmaya ait olması ve sitil ile başlayan başka birçok büyük firma olduğu için aldım Yoksa zaten almadan önce de Türkçe 'de sitil diye bir kelime olmadığınında farkındaydım. Yeni bir düzenleme olursa daha güzel olur tabiiki Bu durumda beğendiğim bir fiyat teklifi gelmezse elimde beklesin.. Yük olmaz.