• 18-02-2010, 11:32:02
    #10
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehe domain sizin mi belki domain sahibine fiyat teklifi yapacaktır ne az vereyim ne fazla önce bir app isteyeyim ona göre teklif vereyim demiştir

    buraya mesaj yazan hiçbir kimseyle herhangi bir bağım yok
    benim degil. onun da degil. şuan kimsenin degil neden öyle bir başlık açıldı onu merak ettim..
  • 18-02-2010, 11:34:53
    #11
    Utkukose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dönemde satarsan 100-150 elinde biraz tutarsan hani kriz tam bi geçsin o zaman daha iyi fiyatlara gider diye düşünüyorum
    saol utku yorum için
  • 18-02-2010, 11:45:19
    #12
    15 dolarla godaddy de açıkarttırmada sanırım domain. en az 50 lira verirdim bu domaine. xxx i bulur bence
  • 18-02-2010, 11:47:01
    #13
    Domain aftermarket domainler satan bir firmada açık arttırmada. Arkadaş buradaki apraise durumuna göre bid verecek muhtemelen.

    Ama biz bu forumda neler gördük Adam domaini kazanıyor, ödemesini yapmadan, bu forumda satışa çıkartıyor, kazandığı fiyatın üstüne satarsa, firmaya ödeme yapıyor, satamaz elinde patlarsa, firmaya ödeme yapmıyor. Hem firmayı, hem diğer domain takipcilerini fena halde mağdur ediyor. Konuyu açan arkadaşın itrader ve mesaj sayısına bakılırsa böyle bir sahtekarlık içine gireceğini sanmıyorum. Zaten domainin açık arttırması devam etmekte.

    NOT: Domaini bizzat kazanıp ödemesini yaptıktan sonra apraise isterseniz daha iyi olur. Bakın arttırmadaki domain deşifre oldu
  • 18-02-2010, 12:01:20
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim degil. onun da degil. şuan kimsenin degil neden öyle bir başlık açıldı onu merak ettim..
    Şu an açık artırımda ise çıkacağı teklif sınırını belirlemek için açmış olamaz mı? Burada sadece ilgili alan adı elinde bulananlar konu açabilir diye bir kural yok. Fiyat hakkında bilgisi yoktur belki ve buradan gelecek fiyat aralığına göre çıkacağı fiyatı belirleyecektir alıcı. Alan adının ederine gelince şu durumda 100-150 TL civarı eder diye düşünüyorum.
  • 18-02-2010, 12:17:20
    #15
    quale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an açık artırımda ise çıkacağı teklif sınırını belirlemek için açmış olamaz mı? Burada sadece ilgili alan adı elinde bulananlar konu açabilir diye bir kural yok. Fiyat hakkında bilgisi yoktur belki ve buradan gelecek fiyat aralığına göre çıkacağı fiyatı belirleyecektir alıcı. Alan adının ederine gelince şu durumda 100-150 TL civarı eder diye düşünüyorum.
    ya saçmalamayın kardeşim. adam ihaleyi açık ediyor. ihaleye yeni girişler olabilir. snapnames kapalı ihale olsa sorsun. ama şimdi isteyen herkes girebilir domainin ihalesine..

    konu açmasın gitsin tanıdıklarına sorsun.. böyle böyle bir ihale var diye. ne kadara çıkayım diye. konu açıp ihaleyi açık etmek, baskalarının da girmesini saglamak saçma degil mi? ihale baslamamış olsa duyursa olur.. ama bu olmamış, olamaz..
  • 18-02-2010, 12:27:39
    #16
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya saçmalamayın kardeşim. adam ihaleyi açık ediyor. ihaleye yeni girişler olabilir. snapnames kapalı ihale olsa sorsun. ama şimdi isteyen herkes girebilir domainin ihalesine..

    konu açmasın gitsin tanıdıklarına sorsun.. böyle böyle bir ihale var diye. ne kadara çıkayım diye. konu açıp ihaleyi açık etmek, baskalarının da girmesini saglamak saçma degil mi? ihale baslamamış olsa duyursa olur.. ama bu olmamış, olamaz..
    +++ ayqan a katılıyorum.
  • 18-02-2010, 13:01:09
    #17
    quale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an açık artırımda ise çıkacağı teklif sınırını belirlemek için açmış olamaz mı? Burada sadece ilgili alan adı elinde bulananlar konu açabilir diye bir kural yok. Fiyat hakkında bilgisi yoktur belki ve buradan gelecek fiyat aralığına göre çıkacağı fiyatı belirleyecektir alıcı. Alan adının ederine gelince şu durumda 100-150 TL civarı eder diye düşünüyorum.
    bende bu tarz konular actım ama ihale başadıktan sonra artırıma girdikten sonra actım konuları. ama ihale başlamadan ihaleye girmeden acılmaması gerekir bence.
  • 18-02-2010, 13:22:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya saçmalamayın kardeşim. adam ihaleyi açık ediyor. ihaleye yeni girişler olabilir. snapnames kapalı ihale olsa sorsun. ama şimdi isteyen herkes girebilir domainin ihalesine..

    konu açmasın gitsin tanıdıklarına sorsun.. böyle böyle bir ihale var diye. ne kadara çıkayım diye. konu açıp ihaleyi açık etmek, baskalarının da girmesini saglamak saçma degil mi? ihale baslamamış olsa duyursa olur.. ama bu olmamış, olamaz..
    Ben size saçmalamayın diye hitap etmedim değil mi? Kelimelerinizi biraz daha seçici kullanın. Siz sanırım artırıma katıldınız ve daha fazla kişi katılınca fiyatın yükseleceğinden tepkinizi gösteriyorsunuz. Ben açık ya da kapalı artırım olduğunu bilmediğim için sadece düşüncemi yazdım.