burak8104 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neden öyle bir başlık açıldı onu merak ettim..
26
●1.261
neden öyle bir başlık açıldı onu merak ettim..
Adam domaini kazanıyor, ödemesini yapmadan, bu forumda satışa çıkartıyor, kazandığı fiyatın üstüne satarsa, firmaya ödeme yapıyor, satamaz elinde patlarsa, firmaya ödeme yapmıyor. Hem firmayı, hem diğer domain takipcilerini fena halde mağdur ediyor. Konuyu açan arkadaşın itrader ve mesaj sayısına bakılırsa böyle bir sahtekarlık içine gireceğini sanmıyorum. Zaten domainin açık arttırması devam etmekte.