ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya saçmalamayın kardeşim. adam ihaleyi açık ediyor. ihaleye yeni girişler olabilir. snapnames kapalı ihale olsa sorsun. ama şimdi isteyen herkes girebilir domainin ihalesine..

konu açmasın gitsin tanıdıklarına sorsun.. böyle böyle bir ihale var diye. ne kadara çıkayım diye. konu açıp ihaleyi açık etmek, baskalarının da girmesini saglamak saçma degil mi? ihale baslamamış olsa duyursa olur.. ama bu olmamış, olamaz..
+++ ayqan a katılıyorum.