Domain aftermarket domainler satan bir firmada açık arttırmada. Arkadaş buradaki apraise durumuna göre bid verecek muhtemelen.
Ama biz bu forumda neler gördük

Adam domaini kazanıyor, ödemesini yapmadan, bu forumda satışa çıkartıyor, kazandığı fiyatın üstüne satarsa, firmaya ödeme yapıyor, satamaz elinde patlarsa, firmaya ödeme yapmıyor. Hem firmayı, hem diğer domain takipcilerini fena halde mağdur ediyor. Konuyu açan arkadaşın itrader ve mesaj sayısına bakılırsa böyle bir sahtekarlık içine gireceğini sanmıyorum. Zaten domainin açık arttırması devam etmekte.
NOT: Domaini bizzat kazanıp ödemesini yaptıktan sonra apraise isterseniz daha iyi olur. Bakın arttırmadaki domain deşifre oldu