• 29-01-2010, 09:35:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    xBir.net // fakirhane.com // sanayici.org // lostra.net

    düşünceleriniz? herhangi biri sizin olsa ne yaparsınız? önerileriniz...
  • 29-01-2010, 12:55:42
    #2
    fakirhane deyince aklıma ya blog tarzı birşey yada bir forum geliyor.
    Diğerleri için bir hayal düşünemedim
  • 29-01-2010, 12:58:29
    #3
    lostra.net iyiymiş.
  • 29-01-2010, 13:27:45
    #4
    yalovahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fakirhane deyince aklıma ya blog tarzı birşey yada bir forum geliyor.
    Diğerleri için bir hayal düşünemedim
    Fakirhane deyince önce Haneler, sonra r10 geldi aklıma
  • 29-01-2010, 15:03:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    alanadlarını aldım, site kurmayı pek düşünmüyorum... satmayı düşünüyorum ama buradaki domain satış fiyatlarını görünce
    buradaki arkadaşların geneli bu işlerle fazlasıyla içli dışlı olduğu için ve/veya ellerinde bi dolu domain bulunduğu için düşük fiyattan satıyorlar...
    misal xBir.net için satış açayım diyorum ama arttırmaların sonuçlarına bakıyorum da 20 liraya satmak pek işime gelmiyor açıkçası...
    bunların üstüne önerebileceğiniz birşey var mı? tecrübeli arkadaşların düşüncelerini almak istiyorum...
    bu index olayı konusunda nereden bilgi edinebilirim? ya da üşenmeyip bilgi paylaşabilecek birileri var mı aranızda?
  • 29-01-2010, 15:29:21
    #6
    bdrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alanadlarını aldım, site kurmayı pek düşünmüyorum... satmayı düşünüyorum ama buradaki domain satış fiyatlarını görünce
    buradaki arkadaşların geneli bu işlerle fazlasıyla içli dışlı olduğu için ve/veya ellerinde bi dolu domain bulunduğu için düşük fiyattan satıyorlar...
    misal xBir.net için satış açayım diyorum ama arttırmaların sonuçlarına bakıyorum da 20 liraya satmak pek işime gelmiyor açıkçası...
    bunların üstüne önerebileceğiniz birşey var mı? tecrübeli arkadaşların düşüncelerini almak istiyorum...
    bu index olayı konusunda nereden bilgi edinebilirim? ya da üşenmeyip bilgi paylaşabilecek birileri var mı aranızda?

    r10.net'te domain piyasası duralı çok oldu.. Kriz ve kendini bilmez üyeler sayesinde piyasa diye bir şey kalmadı..

    Tabiri caizse biz domainciler, "Keller, Sağırlar birbirlerini ağırlar.." olduk.. Anca birbirimize domain satıyoruz. R10.net, Çok kaliteli isimler gelse de parası çok olanın çok fazla tercih etmediği bir platform olduğu için(parası çok olan zaten forumda domain aramaz pek) kısır döngüden öteye gidilmiyor.. Sattığım domainlerin düştüğünü gördükçe üzülüyorum açıkcası..

    Bir araştırın şöyle domain satan kişileri.. Hepsinin bir sitesi var, ve hepsi elindeki domainleri satmak için uğraşıyor..

    TEK çatı altında toplanmayı teklif ediyorum tüm domaincilere.. Tekel olalım..
  • 29-01-2010, 23:15:32
    #7
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net'te domain piyasası duralı çok oldu.. Kriz ve kendini bilmez üyeler sayesinde piyasa diye bir şey kalmadı..

    Tabiri caizse biz domainciler, "Keller, Sağırlar birbirlerini ağırlar.." olduk.. Anca birbirimize domain satıyoruz. R10.net, Çok kaliteli isimler gelse de parası çok olanın çok fazla tercih etmediği bir platform olduğu için(parası çok olan zaten forumda domain aramaz pek) kısır döngüden öteye gidilmiyor.. Sattığım domainlerin düştüğünü gördükçe üzülüyorum açıkcası..

    Bir araştırın şöyle domain satan kişileri.. Hepsinin bir sitesi var, ve hepsi elindeki domainleri satmak için uğraşıyor..

    TEK çatı altında toplanmayı teklif ediyorum tüm domaincilere.. Tekel olalım..
    İçini dökmüşsün iyice katılıyorum yazdıklarının büyük bir kısmına.
  • 29-01-2010, 23:23:13
    #8
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fakirhane deyince önce Haneler, sonra r10 geldi aklıma
    benim de ilk aklıma o geldi benim olsa haneler yapardım 2.si neden r10 hanesi mi yoksa fakirliğimi ?