axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakirhane deyince önce Haneler, sonra r10 geldi aklıma
benim de ilk aklıma o geldi benim olsa haneler yapardım 2.si neden r10 hanesi mi yoksa fakirliğimi ?