Konu
4 yeni alanadım...
29-01-2010, 23:23:13
#8
deli_efo
axikedi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fakirhane deyince önce Haneler, sonra r10 geldi aklıma
benim de ilk aklıma o geldi benim olsa haneler yapardım 2.si neden r10 hanesi mi yoksa fakirliğimi ?