axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10.net'te domain piyasası duralı çok oldu.. Kriz ve kendini bilmez üyeler sayesinde piyasa diye bir şey kalmadı..

Tabiri caizse biz domainciler, "Keller, Sağırlar birbirlerini ağırlar.." olduk.. Anca birbirimize domain satıyoruz. R10.net, Çok kaliteli isimler gelse de parası çok olanın çok fazla tercih etmediği bir platform olduğu için(parası çok olan zaten forumda domain aramaz pek) kısır döngüden öteye gidilmiyor.. Sattığım domainlerin düştüğünü gördükçe üzülüyorum açıkcası..

Bir araştırın şöyle domain satan kişileri.. Hepsinin bir sitesi var, ve hepsi elindeki domainleri satmak için uğraşıyor..

TEK çatı altında toplanmayı teklif ediyorum tüm domaincilere.. Tekel olalım..
İçini dökmüşsün iyice katılıyorum yazdıklarının büyük bir kısmına.