WebFurkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Blog kurarsam,
Seosunu daha kolay yaparım.
Adsense yerleşimi daha verimli olur.
Bütün içeriği kendim eklemem gerekir.

Forumda ise seo ve adsense yerleşiminde biraz zorlanırım ama site bir yere geldikten sonra içerik sıkıntısı çekmem. Bir de Google'ın forumlara yaklaşımı var tabiî.
Şimdi bakalım Google indexlerse çalışmalara başlarız.