Anket Site mi açayım? Bekleteyim mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 52
Site mi açayım? Bekleteyim mi?
Site aç.
%90,38 (47 Oy)
Beklet.
%9,62 (5 Oy)
  • 06-09-2009, 23:11:06
    #19
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum kur vBulletin.
    Evet forum olursa kesin vbulletin olur da kararsızım.
    Blog kurarsam,
    Seosunu daha kolay yaparım.
    Adsense yerleşimi daha verimli olur.
    Bütün içeriği kendim eklemem gerekir.

    Forumda ise seo ve adsense yerleşiminde biraz zorlanırım ama site bir yere geldikten sonra içerik sıkıntısı çekmem. Bir de Google'ın forumlara yaklaşımı var tabiî.
  • 06-09-2009, 23:13:03
    #20
    hayirli olsun
  • 06-09-2009, 23:15:02
    #21
    Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayirli olsun
    Teşekkür ederim. Sen Galatasaray konusunda tecrübelisin. Ne dersin gireyim mi fan işine.
  • 06-09-2009, 23:28:38
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Beklet ama hazırlıklarını şimdiden yap. Seneye büyük ihtimalle Galatasaray satacaktır Arda'yı. İngilizce veya İspanyolca bi site yap derim, yani yabancı hit beklentisi olan bi site yap. Hatta çoklu dil seçeneği felan olsun. Anlatabildim umarım.
  • 06-09-2009, 23:55:08
    #23
    Üyeliği durduruldu
    bence aç dediğin gibii çok büyük yıldız olursa satarsın.. o zamana kadar değerlendir derim
  • 07-09-2009, 00:10:56
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Bence de site kurmalısın. Arda Turan daha da yıldızlaşınca daha çok ziyaretçi çekersin. Nakite ihtiyacın olduğu zaman da satabilirsin.
  • 07-09-2009, 00:37:58
    #25
    Site kuracağım kararı verdim. Domaine index attım kontrol etmek için. Adsense banı yok. Onu denedik. Şimdi bakalım Google indexlerse çalışmalara başlarız.
  • 07-09-2009, 00:44:37
    #26
    GS taraftarları adete tapıyor Arda'ya. Bence aç bir forum.
  • 07-09-2009, 00:48:21
    #27
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GS taraftarları adete tapıyor Arda'ya. Bence aç bir forum.
    Kuracağım V-bulletin. Bir postçu tutarım atar 1000 mesaj. Sanki ne kaybederim.
    Domainin index yemesini bekliyorum başlamak için. Sandboxtaki domaine boşuna emek vermeyelim. Sonuçta düşmüş bir alan adı.