Anket Site mi açayım? Bekleteyim mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 52
Site mi açayım? Bekleteyim mi?
Site aç.
%90,38 (47 Oy)
Beklet.
%9,62 (5 Oy)
  • 06-09-2009, 17:12:01
    #10
    büyük bir avrupa kulübüne transfer olmadan site aç ve yükselebildiğin kadar yüksel, transferden sonrası çok çok iyi hit alabilirsin.
  • 06-09-2009, 17:15:59
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fredick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arda Turan iyi futbolcu ama iyi bir karaktere sahip değil.
    kaç defa oturup muhabbet ettin Ardayla?

    domain çok güzel. en kısa sürede değerlendirmeni öneririm. başarılar.
  • 06-09-2009, 17:20:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    a r d a t u r a n f a n s. com da bende. bana sat o domaini
  • 06-09-2009, 20:35:42
    #13
    fredick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arda Turan iyi futbolcu ama iyi bir karaktere sahip değil.
    Yahu ne alaka? Sizin gibiler yüzünden başlık açmaya korkar oldum. Ne kadar saçma bir yorum yaptığının farkında mısın? Ben gelin Arda'nın karakterini mi tartışalım dedim? Kategoriye bakıyorum da Futbol kategorisi değil. Domain Appraisals yazıyor. Saçma yorumlarını kendine sakla lütfen.

    Ayrıca yorum yazan herkese teşekkür ederim. Sanırım site kuracağım. Wp mi kursam v-bulletin mi?
  • 06-09-2009, 20:40:10
    #14
    adı üzerinde bi fan sitesi hoş olur, büyük getirileri olamayacağını şimdiden düşündüğün için satın alacak kişide aynı şeyleri düşünecek ve yüksek meblağlara satman zorlaşacak, aklında kalacağına yaşa ve gör
  • 06-09-2009, 20:52:27
    #15
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Çoğu fanlar smf ama yine kara senin ilyas...
  • 06-09-2009, 20:53:37
    #16
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu fanlar smf ama yine kara senin ilyas...
    Smf'yi de hiç sevemedim nedense.
    İşin açığı daha foruma bile karar vermedim. Blog mu forum mu, çelişkideyim.
  • 06-09-2009, 21:30:23
    #17
    Güzel domain hemen aç siteyi bence:=)
    Forum kur ama değişik birşey olsun..

    aef var iyi gibi denemek lazım.
  • 06-09-2009, 23:08:11
    #18
    Forum kur vBulletin.