Arda Turan iyi futbolcu ama iyi bir karaktere sahip değil.
Yahu ne alaka? Sizin gibiler yüzünden başlık açmaya korkar oldum. Ne kadar saçma bir yorum yaptığının farkında mısın? Ben gelin Arda'nın karakterini mi tartışalım dedim? Kategoriye bakıyorum da Futbol kategorisi değil. Domain Appraisals yazıyor. Saçma yorumlarını kendine sakla lütfen.
Ayrıca yorum yazan herkese teşekkür ederim. Sanırım site kuracağım. Wp mi kursam v-bulletin mi?