beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GS taraftarları adete tapıyor Arda'ya. Bence aç bir forum.
Kuracağım V-bulletin. Bir postçu tutarım atar 1000 mesaj. Sanki ne kaybederim.
Domainin index yemesini bekliyorum başlamak için. Sandboxtaki domaine boşuna emek vermeyelim. Sonuçta düşmüş bir alan adı.