• 23-03-2025, 23:11:07
    #1
    Alıntı
    edit
    Lütfen alıntılarda ismi geçirmeyiniz, bu domaini yeni kaydettim, satmıyorum sadece satarsam ne kadara gidebileceğini öğrenmek istiyorum, .com ve .org uzantısı dolu, .com uzantıya adamlar 750 dolar diyor
  • 23-03-2025, 23:16:25
    #2
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen alıntılarda ismi geçirmeyiniz, bu domaini yeni kaydettim, satmıyorum sadece satarsam ne kadara gidebileceğini öğrenmek istiyorum, .com ve .org uzantısı dolu, .com uzantıya adamlar 750 dolar diyor
    herkes elindeki mala bir değer biçer 750 yazması 750 satıcağı anlamını taşımaz hocam bu işle yapan kişilerin tercih edeceği bir alan adı forumda ucuza gidicektir belki reg parasını bulur belki geçer burda piyasa değişik domain satış yerlerinde ihaleye çıkartın .net olduğu için biraz düşük değer görebilir hayırlı olsun şimdiden türkiye sektörüne hitap etmiyor
  • 23-03-2025, 23:25:15
    #3
    domaini tahmin mi edecez ?
  • 24-03-2025, 00:09:22
    #4
    Domain nerde ayrıca şu domain yazmayın triplerinden bir çıkın. R10 da her konunun İndex aldığını falan mı düşünüyorsunuz,?
  • 24-03-2025, 00:15:36
    #5
    _Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain nerde ayrıca şu domain yazmayın triplerinden bir çıkın. R10 da her konunun İndex aldığını falan mı düşünüyorsunuz,?
    R10'da hemen hemen her konu index alır. Bu yüzden domaini belirtmemek eleştirilebilir ancak çoğu profesyonel domainci alan adlarını görsele yazar ki satılık ibaresiyle index almasın. Doğru, mantıklı ve yerinde bir yaklaşımdır. Çünkü R10 20 yıllık Türkiye'nin en büyük webmaster ve freelancer platformu olduğundan SEO altyapısı oldukça güçlüdür.
  • 24-03-2025, 00:22:08
    #6
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da hemen hemen her konu index alır. Bu yüzden domaini belirtmemek eleştirilebilir ancak çoğu profesyonel domainci alan adlarını görsele yazar ki satılık ibaresiyle index almasın. Doğru, mantıklı ve yerinde bir yaklaşımdır. Çünkü R10 20 yıllık Türkiye'nin en büyük webmaster ve freelancer platformu olduğundan SEO altyapısı oldukça güçlüdür.

    R10 da İndex alan konuların çoğunluğu çoğul olarak kategoriler yani tekil değil. Tekil alan konular zamanla çöpe ayrılıp siliniyor zaten. Ayrıca söylediğinize katılıyorum ama her domaine de şu uzantı muhabbetini doğru bulmuyorum. Premium jenerik olur anlarim eyvallah.