Alıntı
Bu domaini kaça satarım ?
5
●334
- 23-03-2025, 23:16:25herkes elindeki mala bir değer biçer 750 yazması 750 satıcağı anlamını taşımaz hocam bu işle yapan kişilerin tercih edeceği bir alan adı forumda ucuza gidicektir belki reg parasını bulur belki geçer burda piyasa değişikdisavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain satış yerlerinde ihaleye çıkartın .net olduğu için biraz düşük değer görebilir hayırlı olsun şimdiden türkiye sektörüne hitap etmiyor
- 24-03-2025, 00:09:22Domain nerde ayrıca şu domain yazmayın triplerinden bir çıkın. R10 da her konunun İndex aldığını falan mı düşünüyorsunuz,?
- 24-03-2025, 00:15:36R10'da hemen hemen her konu index alır. Bu yüzden domaini belirtmemek eleştirilebilir ancak çoğu profesyonel domainci alan adlarını görsele yazar ki satılık ibaresiyle index almasın. Doğru, mantıklı ve yerinde bir yaklaşımdır. Çünkü R10 20 yıllık Türkiye'nin en büyük webmaster ve freelancer platformu olduğundan SEO altyapısı oldukça güçlüdür._Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2025, 00:22:08Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da İndex alan konuların çoğunluğu çoğul olarak kategoriler yani tekil değil. Tekil alan konular zamanla çöpe ayrılıp siliniyor zaten. Ayrıca söylediğinize katılıyorum ama her domaine de şu uzantı muhabbetini doğru bulmuyorum. Premium jenerik olur anlarim eyvallah.
domain satış yerlerinde ihaleye çıkartın .net olduğu için biraz düşük değer görebilir hayırlı olsun şimdiden türkiye sektörüne hitap etmiyor