Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'da hemen hemen her konu index alır. Bu yüzden domaini belirtmemek eleştirilebilir ancak çoğu profesyonel domainci alan adlarını görsele yazar ki satılık ibaresiyle index almasın. Doğru, mantıklı ve yerinde bir yaklaşımdır. Çünkü R10 20 yıllık Türkiye'nin en büyük webmaster ve freelancer platformu olduğundan SEO altyapısı oldukça güçlüdür.

R10 da İndex alan konuların çoğunluğu çoğul olarak kategoriler yani tekil değil. Tekil alan konular zamanla çöpe ayrılıp siliniyor zaten. Ayrıca söylediğinize katılıyorum ama her domaine de şu uzantı muhabbetini doğru bulmuyorum. Premium jenerik olur anlarim eyvallah.