Bir şey yapmadan önce hayal kurulur zaten hocam. Ama domain öyle satışa yönelik domain değil maalesef.
Vallahi hocam hedefleyebileceğim şeylerin hayalini kurmayı tercih ediyorum. Eğer rasyonel ve rantabl bir plan dahilinde ulaşamayacağım bir şey ise hayalini bile kurmuyorum artık
Vallahi hocam hedefleyebileceğim şeylerin hayalini kurmayı tercih ediyorum. Eğer rasyonel ve rantabl bir plan dahilinde ulaşamayacağım bir şey ise hayalini bile kurmuyorum artık
Hayaller uçlarda yaşanır, Rasyonel hayal olmaz. Onun bir adı olursa hedefler olabilir. Hayaller düşlerde saklıdır onlara genelde ulaşamazsın ama başardığın şeyleri de hayallerden kalan kırıntılarla başarırsın. Herkesin istediği dünyada yaşaması dileğiyle.
Hayaller uçlarda yaşanır, Rasyonel hayal olmaz. Onun bir adı olursa hedefler olabilir. Hayaller düşlerde saklıdır onlara genelde ulaşamazsın ama başardığın şeyleri de hayallerden kalan kırıntılarla başarırsın. Herkesin istediği dünyada yaşaması dileğiyle.
Özellikle konu ticaretse ve o ticaretteki sonucu hedefleyebiliyorsam hayalini kuruyorum Aksi takdirde semptomatik mutluluklar mutlu etmiyor beni. Yahu ben çok mu yaşlandım
Özellikle konu ticaretse ve o ticaretteki sonucu hedefleyebiliyorsam hayalini kuruyorum Aksi takdirde semptomatik mutluluklar mutlu etmiyor beni. Yahu ben çok mu yaşlandım
Ben ona yaşlanmak değilde, heyecanı kaybetmek veya gelişmeyi bırakmak diyorum. Eğer insan gelişirken içindeki o heyecanı kaybetmezse her yaş aynıdır.
Ben ona yaşlanmak değilde, heyecanı kaybetmek veya gelişmeyi bırakmak diyorum. Eğer insan gelişirken içindeki o heyecanı kaybetmezse her yaş aynıdır.
İşte ben buna katılamıyorum. Çünkü hedefleyebildiğim her şey heyecanlandırıyor beni. Ama hedeflemem o an, koşul veya başka nedenle imkan dahilinde değilse heyecanlanamıyorum. Gelişme duruyor mu peki? Mental gelişim durduğunda hayat biter zaten.