ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ona yaşlanmak değilde, heyecanı kaybetmek veya gelişmeyi bırakmak diyorum. Eğer insan gelişirken içindeki o heyecanı kaybetmezse her yaş aynıdır.
İşte ben buna katılamıyorum. Çünkü hedefleyebildiğim her şey heyecanlandırıyor beni. Ama hedeflemem o an, koşul veya başka nedenle imkan dahilinde değilse heyecanlanamıyorum. Gelişme duruyor mu peki? Mental gelişim durduğunda hayat biter zaten.