TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle konu ticaretse ve o ticaretteki sonucu hedefleyebiliyorsam hayalini kuruyorum Aksi takdirde semptomatik mutluluklar mutlu etmiyor beni. Yahu ben çok mu yaşlandım

Ben ona yaşlanmak değilde, heyecanı kaybetmek veya gelişmeyi bırakmak diyorum. Eğer insan gelişirken içindeki o heyecanı kaybetmezse her yaş aynıdır.