• 30-11-2024, 00:48:32
    #1
    Forumda açık artırmadan çok cüzi bir miktara almıştım ve şu anda elimde tutuyorum. Sizce bu domain işe yarar mı? Fikirlerinizi paylaşır mısınız?

    teslayardim.com
  • 30-11-2024, 00:59:17
    #2
    Yanlış anlamayın da ben olsam o domaini almazdım. Projelendirme dahil yapmışsınız. Şirket bir şikayetci olsa hem siteniz kapanır hem para cezası dahil alırsınız. Baren sitenın en alt tarafına şunu yazın

    SİTEMİZİN TESLA, INC. İLE HİÇBİR İLGİSİ VE ALAKASI BULUNMAMAKTADIR.
  • 30-11-2024, 01:01:49
    #3
    _Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın da ben olsam o domaini almazdım. Projelendirme dahil yapmışsınız. Şirket bir şikayetci olsa hem siteniz kapanır hem para cezası dahil alırsınız. Baren sitenın en alt tarafına şunu yazın

    SİTEMİZİN TESLA, INC. İLE HİÇBİR İLGİSİ VE ALAKASI BULUNMAMAKTADIR.
    Ben projelendirmedim hocam bu şekilde aldım duruyor öyle
  • 30-11-2024, 01:06:01
    #4
    adsense geliri yaratabilirsin. tesla aranma hacmi en yüksek ve herkesn kıyas yaptığı elektrikli araç. Ayrıca otomotiv sektöründeki diğer siteler ölüyor link link diyre backlink satabilirsin. güzel. hayırlı olsun.
  • 30-11-2024, 01:09:13
    #5
    s.mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense geliri yaratabilirsin. tesla aranma hacmi en yüksek ve herkesn kıyas yaptığı elektrikli araç. Ayrıca otomotiv sektöründeki diğer siteler ölüyor link link diyre backlink satabilirsin. güzel. hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim yorumunuz için. Arkadaşın dediğin den sonra biraz hevesim kaçtı doğrusu.
  • 30-11-2024, 01:13:00
    #6
    Tire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim yorumunuz için. Arkadaşın dediğin den sonra biraz hevesim kaçtı doğrusu.
    aldığın fiyat uçuk değilse sat bana
  • 30-11-2024, 01:14:19
    #7
    s.mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aldığın fiyat uçuk değilse sat bana
    Satmayı düşünmüyorum hocam şimdilik.
  • 30-11-2024, 01:17:57
    #8
    Tire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim yorumunuz için. Arkadaşın dediğin den sonra biraz hevesim kaçtı doğrusu.
    Hocam amacım sizi üzmek veya hevesinizi kaçırmak değil. Ben en kötüsünü düşünerek size gerçeği söyledim. BU KESİN OLACAK diye bir şey de yazmadım. Sadece siz sorun yaşamayın diye sizi düşünerek söyledim. O verdiğim yazıyı yazmanız sizin kafanızın daha rahat etmesine yol açar.
  • 30-11-2024, 01:32:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.