Hocam amacım sizi üzmek veya hevesinizi kaçırmak değil. Ben en kötüsünü düşünerek size gerçeği söyledim. BU KESİN OLACAK diye bir şey de yazmadım. Sadece siz sorun yaşamayın diye sizi düşünerek söyledim. O verdiğim yazıyı yazmanız sizin kafanızın daha rahat etmesine yol açar.
Anladım hocam. Haklısınız tabi biraz araştırdım gerçekten sıkıntı olabiliyormuş ileride. Emek vermeye değmez bu yüzden.