• 08-08-2023, 01:29:36
    #1
    Selam Arkadaşlar,

    Renault 19 için aldım domaini R19.net başka bir anlamı yok benim için, sizce iş yapar mı yoksa ölü domain midir ?
  • 08-08-2023, 01:30:08
    #2
    senin yerinde olsam r10 rakip olurdum yine de sen bilirsin
  • 08-08-2023, 01:31:38
    #3
    Adam foruma savaş açmış.
  • 08-08-2023, 01:35:23
    #4
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    good
  • 08-08-2023, 01:36:24
    #5
    Eyvahlar olsun 😃
  • 08-08-2023, 01:39:47
    #6
    anlaşılan pek bir işe yaramayacak başka fikir yok Bir tane Reno 19 hastası bulursak uygun bir fiyata verelim
  • 08-08-2023, 01:40:10
    #7
    Bence r10 hemen soyle rakip olacam de hemen bu domaini senden alsınlar çok şükür kazançları kat kat iyi yane 50k 100k birşey değil yoksa rakip ol daha modern bir şekilde gelistirebilirsin inşallah bunun yüzünden ceza almayız 😅😅
  • 08-08-2023, 01:40:19
    #8
    Hocam ilk davetiyenizi bana atın
  • 08-08-2023, 01:41:55
    #9
    yanıtlar efsane