Bence r10 hemen soyle rakip olacam de hemen bu domaini senden alsınlar çok şükür kazançları kat kat iyi yane 50k 100k birşey değil yoksa rakip ol daha modern bir şekilde gelistirebilirsin inşallah bunun yüzünden ceza almayız 😅😅