• 08-08-2023, 01:43:06
    #10
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvahlar olsun 😃
    hocam ikidir karşıma çıkıyorsunuz profil fotonuzu çalcam az kaldı
  • 08-08-2023, 02:18:02
    #11
    Hocam bir gün manyağın biri lakabını r19 falan yapar. Sonra domain alayım der zengin olursun. Ama o bir gün ne zaman gelir bilmiyorum
  • 08-08-2023, 02:26:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm selam
    Güzel domain hayırlı olsun
  • 13-08-2023, 17:14:55
    #13
    Renoya değer hocam. Hayırlı olsun.
  • 28-08-2023, 17:56:24
    #14
    r19 deyince aklıma hiç renault gelmedi hocam ya