Ataturk.ws
18
●1.454
- 27-01-2007, 21:07:10çok saçma bir Post .. herlade boş kovalıosun ondandırHostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bence Site Güzel yapıldıktan sonra domain cok eder suan ki haliyle 50 60 eder
- 27-01-2007, 21:09:07rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorum farkı diyorum
50-60 yazdığın da ben saçma desem ne olacak ? ..
ws domain para etmez benim kanımda.bence - 27-01-2007, 22:41:01Üyeliği durduruldubence daha çok eder gibi geldi sanki atatürk yanlısı ve karşıtı kişiler açısından düşünce ( içini dışını bilmeden ön yargılı olan sallıyan atan tutan yanlısı olan karşıtı olan çok insan var ) iyi birşeyler yapabilir bence
atatürkü düşünce dernekleri var milyarlarca onlara satılabilir falan - 27-01-2007, 22:48:49Doğru kişilere sat da, kaça satarsan sat. Yanlış kişilerin eline geçmesin.
- 27-01-2007, 22:56:06MisafirAydın adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak "adam" kelimesini yanlış kullandın.
