• 27-01-2007, 20:54:15
    #1
    Ataturk.ws bu domaini kaça satabilirim sizce ?
  • 27-01-2007, 20:56:31
    #2
    15 lira .O da atatürke saygımdan
  • 27-01-2007, 21:07:10
    #3
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 lira .O da atatürke saygımdan
    çok saçma bir Post .. herlade boş kovalıosun ondandır

    bence Site Güzel yapıldıktan sonra domain cok eder suan ki haliyle 50 60 eder
  • 27-01-2007, 21:09:07
    #4
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok saçma bir Post .. herlade boş kovalıosun ondandır

    bence Site Güzel yapıldıktan sonra domain cok eder suan ki haliyle 50 60 eder

    yorum farkı diyorum

    50-60 yazdığın da ben saçma desem ne olacak ? ..


    ws domain para etmez benim kanımda.bence
  • 27-01-2007, 21:10:30
    #5
    Misafir
    bence şöyledir birisi çıkar der ki Atatürk ile ilgili projem var adam basar 100 ytl yi alır yoksa bence değeri herkez sallıcak bişiler.
  • 27-01-2007, 22:41:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bence daha çok eder gibi geldi sanki atatürk yanlısı ve karşıtı kişiler açısından düşünce ( içini dışını bilmeden ön yargılı olan sallıyan atan tutan yanlısı olan karşıtı olan çok insan var ) iyi birşeyler yapabilir bence
    atatürkü düşünce dernekleri var milyarlarca onlara satılabilir falan
  • 27-01-2007, 22:48:49
    #7
    Doğru kişilere sat da, kaça satarsan sat. Yanlış kişilerin eline geçmesin.
  • 27-01-2007, 22:53:17
    #8
    eger sahibi adamsa triliyar verse satilmiycak ßir domain.
  • 27-01-2007, 22:56:06
    #9
    Misafir
    Aydın adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eger sahibi adamsa triliyar verse satilmiycak ßir domain.

    bak "adam" kelimesini yanlış kullandın.