rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok saçma bir Post .. herlade boş kovalıosun ondandır

bence Site Güzel yapıldıktan sonra domain cok eder suan ki haliyle 50 60 eder

yorum farkı diyorum

50-60 yazdığın da ben saçma desem ne olacak ? ..


ws domain para etmez benim kanımda.bence