Konu
Ataturk.ws
27-01-2007, 21:09:07
#4
CaLViN
rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok saçma bir Post .. herlade boş kovalıosun ondandır
bence Site Güzel yapıldıktan sonra domain cok eder suan ki haliyle 50 60 eder
yorum farkı diyorum
50-60 yazdığın da ben saçma desem ne olacak ? ..
ws domain para etmez benim kanımda.
bence