Konu
Ataturk.ws
27-01-2007, 21:07:10
#3
rnmks
HostBank adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
15 lira .O da atatürke saygımdan
çok saçma bir Post .. herlade boş kovalıosun ondandır
bence Site Güzel yapıldıktan sonra domain cok eder suan ki haliyle 50 60 eder