görüşleriniz nelerdir.
9
●400
- 07-02-2009, 20:00:39öyle hemen kestirip kötü diyp atmak istemem fena domain deil
söyle birseyler yapabilirsin ayrılık üzerine bir site
veya daha büyük bir düsüncen varsa iste bi kendini hatırlatma sitesi olabilr
bunu biraz açıklym e kart gönderme mail gönderme tarzı bişyler yapabilirsn ama ne kadar tutup tutmayacagı tartısılır
- 08-02-2009, 10:28:21Gördüğüm en kötü yorumlardan biri...bahabos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2009, 11:19:06Üyeliği durdurulduöyle bir dizi vardı, birde Metin şentürk şarkısı..
- 08-02-2009, 13:22:45bir domain hoşuma gitmezse yazarım.DombiLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sende kompleksli çıktın. ama bu bir şey değiştirmeyecek. domain yine kötü
- 08-02-2009, 13:26:31Üyeliği durduruldubiraz daha mantıklı yorumlar yapabilirsinbahabos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu biraz açıklym e kart gönderme mail gönderme tarzı bişyler yapabilirsn ama ne kadar tutup tutmayacagı tartısılır