• 07-02-2009, 18:22:49
    #1
    www.unutmabeni.org bu domain hakkındaki görüşlerinizi alabilirmiyim. saygılar
  • 07-02-2009, 19:44:59
    #2
    gördüğüm en kötü domainlerden biri
  • 07-02-2009, 20:00:39
    #3
    öyle hemen kestirip kötü diyp atmak istemem fena domain deil
    söyle birseyler yapabilirsin ayrılık üzerine bir site
    veya daha büyük bir düsüncen varsa iste bi kendini hatırlatma sitesi olabilr bunu biraz açıklym e kart gönderme mail gönderme tarzı bişyler yapabilirsn ama ne kadar tutup tutmayacagı tartısılır
  • 08-02-2009, 10:28:21
    #4
    bahabos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gördüğüm en kötü domainlerden biri
    Gördüğüm en kötü yorumlardan biri...
  • 08-02-2009, 11:19:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    öyle bir dizi vardı, birde Metin şentürk şarkısı..
  • 08-02-2009, 13:22:45
    #6
    DombiLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüğüm en kötü yorumlardan biri...
    bir domain hoşuma gitmezse yazarım.

    sende kompleksli çıktın. ama bu bir şey değiştirmeyecek. domain yine kötü
  • 08-02-2009, 13:26:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bahabos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir domain hoşuma gitmezse yazarım.
    sende kompleksli çıktın. ama bu bir şey değiştirmeyecek. domain yine kötü
    biraz daha mantıklı yorumlar yapabilirsin
  • 08-02-2009, 13:31:43
    #8
    domainin kötü olduğunu söylediğimde karşılık görüyorsam böyle cevap veririm

    neyse inşallah milyarlara satar da beni şaşırtır ya da çok büyük bir proje gerçekleştirir bende arada bir siteye girer mutlu olurum

    gerçekçi olmak lazım bazen
  • 08-02-2009, 13:36:36
    #9
    dombili;
    domain bir sevgiliye hitap edilebilir, bence güzel olur denemelisin kızlar sever böyle şeyleri