DombiLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gördüğüm en kötü yorumlardan biri...
bir domain hoşuma gitmezse yazarım.

sende kompleksli çıktın. ama bu bir şey değiştirmeyecek. domain yine kötü