Konu
görüşleriniz nelerdir.
08-02-2009, 13:22:45
#6
bahabos
DombiLi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gördüğüm en kötü yorumlardan biri...
bir domain hoşuma gitmezse yazarım.
sende kompleksli çıktın. ama bu bir şey değiştirmeyecek. domain yine kötü