bahabos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir domain hoşuma gitmezse yazarım.
sende kompleksli çıktın. ama bu bir şey değiştirmeyecek. domain yine kötü
biraz daha mantıklı yorumlar yapabilirsin