Hocam mutlaka kendiniz kullanın, ciddiyim. Süper bir etkileşim alabilirsiniz '
Özellikle seçimler de' ve de tek seçim olarak '
SİYASİ' tarz da bir yaklaşım çerçevesinde devam etmemenizi rica edeceğim, farklı seçimler de mevcuttur, unutmayın! Düşünün, gerisi kâfi.