Genel olarak yazıyorum. Bu kategoride mesaj kasılıyor bu şekilde sanırım. Bu da maalesef kişileri zarara sokmaktan başka bir işe yaramıyor. Acayip domainlere ciddi değer biçenler var birde. Açık artırmaya çıksa 50-100 TL teklif gelmez.
Proje yapılmayacaksa yada jenerik değilse bence boşuna alınıyor domain, domain kaliteliyse eğer boş olma olasılığı yok zaten.