Hocam mutlaka kendiniz kullanın, ciddiyim. Süper bir etkileşim alabilirsiniz 'Özellikle seçimler de' ve de tek seçim olarak 'SİYASİ' tarz da bir yaklaşım çerçevesinde devam etmemenizi rica edeceğim, farklı seçimler de mevcuttur, unutmayın! Düşünün, gerisi kâfi.