fotografarsivi.com
18
●991
- 05-01-2009, 12:32:14Şahsi düşüncen için teşekkürler.Fakat domainden ne kadar anladığın ortada.Buda benim şahsi düşüncemRecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2009, 02:34:17yaw arkadaşım senin domainine iyi diyenler domainden anlıyo senin domainine kötü diyenler anlamıyor mu? Bu nasıl iş.greenman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse domainin hayırlı olsun..