• 03-01-2009, 20:34:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar.Konu başlığındada yazdığı gibi www.fotografarsivi.com alan adını uzun süre takipteydim yeni düştü ve hemen regledim.

    Domain ne kadar uzun görünsede bence akılda kalması çok kalay bir yapıda.

    Ayrıca .net ve .org uzantılarıda dolu.

    Sizce bu domainin ederi nedir.

    Ne gibi projelendirilebilir?

    Teşekkürler.
  • 03-01-2009, 22:31:51
    #2
    güzel bir isim, resim satabilirsin ,yada fotograf gönderip baskı yapan siteler var sonra o baskıları adrese kargoya veriyorlar . o tür bişi olabilir.
  • 03-01-2009, 22:34:55
    #3
    Bence domain çok sade ve güzel bir galeri sitesi yapabilrsin ancak, galeride kıytırıktan resimler olmayacak 2 mb altı olmayan resimler, kalitede HD görüntüde resimler doğa, hayvan, manzara fotoğrafları olabir, güzel bir arşiv olabilr


    Hosting içn iletişime geç sponsor veya iyi fiyatlara bırakabilrm
    MSN: destek@hostsunucu.com
    HostSunucu Web Hosting İnternet Hizmetleri - Host, Domain, Alan, Windows, Linux, Tasarım, Yardım
  • 03-01-2009, 22:56:58
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100 Ytl üzeri bir ederi olduğunu düşünüyorum
  • 04-01-2009, 02:04:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    +60 TL eder bence domain piyasası ölü şuan satacaksanda bu aralar satma derim en azından 3 5 ay sonra yada 1 sene sonra sat.Hem değeri de artar hemde istediğin bir fiyata satabilirsin kardeşim.
  • 04-01-2009, 15:09:08
    #6
    başka fikri olan varmı arkadaşlar aslında projelendirmek istiyorum ama ne gibi projeler yapılabilir.
  • 04-01-2009, 20:30:16
    #7
    4images galeri scriptiyle hoş işler yapabilirsin.domain çok hoş
  • 04-01-2009, 20:35:20
    #8
    Arkadaşım blog tarzında kullanıcıların dolduracağı bi site kodlat kendi çektiği resimler yada kendi resimleri vs vs paylaşıp yorum alabileceği bi sistem kur
  • 04-01-2009, 21:06:06
    #9
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım blog tarzında kullanıcıların dolduracağı bi site kodlat kendi çektiği resimler yada kendi resimleri vs vs paylaşıp yorum alabileceği bi sistem kur
    Aslında başından beridir böyle birşey düşünüyorum.

    Ama bunu vb galeri scripti ile yapmayı düşünüyorum fakat çok kararsız kaldım.

    Yeniden bi scriptmi yazdırsam yoksa hazır vb yimi kullansam diye.

    vb için örnek iste : Fotograf Galerisi