greenman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi düşüncen için teşekkürler.Fakat domainden ne kadar anladığın ortada.Buda benim şahsi düşüncem
yaw arkadaşım senin domainine iyi diyenler domainden anlıyo senin domainine kötü diyenler anlamıyor mu? Bu nasıl iş.

neyse domainin hayırlı olsun..