• 17-12-2008, 18:14:12
    #1
    arkadaşlar yeni regledim. oyunoyun(.)net ne kadar eder?? satmaya kalksam nedir fiyatı?
  • 17-12-2008, 19:29:37
    #2
    yokmu birşey diyebilecek olan.. özellikle SporWeb kardeş nerelerde
  • 17-12-2008, 20:30:54
    #3
    bu ne yaw : ( usta artık çok saçma domain regelemeye başladı millet yaww oyunoyun.net ne yaw bu domaine sadece kekemeler ziyaret eder
  • 17-12-2008, 20:53:35
    #4
    sncr_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ne yaw : ( usta artık çok saçma domain regelemeye başladı millet yaww oyunoyun.net ne yaw bu domaine sadece kekemeler ziyaret eder
    bumu saçma:S fikrine saygılıyım ben bunu oyun kelimesine dönük olarak seo amaçlı aldım..
  • 17-12-2008, 20:56:35
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence iyi seo açısından iki tane yüksek kelime neden olmasın. 50 ytl üstü görüyorum değerini satıyorsan .
  • 17-12-2008, 23:24:00
    #6
    Bence minumum kayıt ücreti x 3 eder.

    Ayrıca ; sncr_1 arkadaşım biraz daha yapıcı yorumlar yapsan , biraz olumlu tarafından düşünsen olmuyormu ?

    Şu bölümde en çok şaştığım şey , büyük bir çoğunluk kendi domain'inini vezir başkalarının domainlerini rezil ediyor. Eğri oturalım doğru konuşalım lütfen..

    Son olarak , güzel domain kapatmışsın hocam. Bence iş yapar

    Bol şanslar , kolay gelsin.
  • 18-12-2008, 00:21:19
    #7
    Domain güzel fiyat olarak 30 ytl +
  • 18-12-2008, 22:10:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    evet gerçekten güzel domain.. 50ytl dende fazla eder.. sadece oyun sitesi kursan sanırım google amca kısa sürede yukarılara çıkarır.. reklam gelirlerinden bile iyi gelir alınabilir... girecek kişiler çocuk olacaktır ve her yere tıklayabilirler

    yerinde olsam satmaz site açardım..
  • 19-12-2008, 02:44:52
    #9
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence minumum kayıt ücreti x 3 eder.

    Ayrıca ; sncr_1 arkadaşım biraz daha yapıcı yorumlar yapsan , biraz olumlu tarafından düşünsen olmuyormu ?

    Şu bölümde en çok şaştığım şey , büyük bir çoğunluk kendi domain'inini vezir başkalarının domainlerini rezil ediyor. Eğri oturalım doğru konuşalım lütfen..

    Son olarak , güzel domain kapatmışsın hocam. Bence iş yapar

    Bol şanslar , kolay gelsin.
    ercan kardeşime katılıyorum. güzel domain harf saçmalıkları yok hiç değilse