oyunoyun(*)net
11
●767
- 17-12-2008, 20:53:35bumu saçma:S fikrine saygılıyım ben bunu oyun kelimesine dönük olarak seo amaçlı aldım..sncr_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2008, 23:24:00Bence minumum kayıt ücreti x 3 eder.
Ayrıca ; sncr_1 arkadaşım biraz daha yapıcı yorumlar yapsan , biraz olumlu tarafından düşünsen olmuyormu ?
Şu bölümde en çok şaştığım şey , büyük bir çoğunluk kendi domain'inini vezir başkalarının domainlerini rezil ediyor. Eğri oturalım doğru konuşalım lütfen..
Son olarak , güzel domain kapatmışsın hocam. Bence iş yapar
Bol şanslar , kolay gelsin. - 18-12-2008, 22:10:04Üyeliği durdurulduevet gerçekten güzel domain.. 50ytl dende fazla eder.. sadece oyun sitesi kursan sanırım google amca kısa sürede yukarılara çıkarır.. reklam gelirlerinden bile iyi gelir alınabilir... girecek kişiler çocuk olacaktır ve her yere tıklayabilirler

yerinde olsam satmaz site açardım.. - 19-12-2008, 02:44:52ercan kardeşime katılıyorum. güzel domain harf saçmalıkları yok hiç değilseTheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
