Bence
minumum kayıt ücreti x 3 eder.
Ayrıca ; sncr_1 arkadaşım biraz daha yapıcı yorumlar yapsan , biraz olumlu tarafından düşünsen olmuyormu ?
Şu bölümde en çok şaştığım şey , büyük bir çoğunluk kendi domain'inini vezir başkalarının domainlerini rezil ediyor. Eğri oturalım doğru konuşalım lütfen..
Son olarak , güzel domain kapatmışsın hocam. Bence iş yapar
Bol şanslar , kolay gelsin.