TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence minumum kayıt ücreti x 3 eder.

Ayrıca ; sncr_1 arkadaşım biraz daha yapıcı yorumlar yapsan , biraz olumlu tarafından düşünsen olmuyormu ?

Şu bölümde en çok şaştığım şey , büyük bir çoğunluk kendi domain'inini vezir başkalarının domainlerini rezil ediyor. Eğri oturalım doğru konuşalım lütfen..

Son olarak , güzel domain kapatmışsın hocam. Bence iş yapar

Bol şanslar , kolay gelsin.
ercan kardeşime katılıyorum. güzel domain harf saçmalıkları yok hiç değilse