• 28-10-2008, 22:08:06
    #1
    s.a. arkadaşlar yeni domainim hakkında olumlu yada olumsuz her türlü yorumlarınızı bekliyorum...
    ayrıca fiyat konusunda sizce değeri nedir?
  • 28-10-2008, 22:39:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yorum; çok komik bir domain bence. projelendir fiyat konusuna gelince reg fiyatına bile satamazsın
  • 29-10-2008, 00:01:20
    #3
    OoOo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorum; çok komik bir domain bence. projelendir fiyat konusuna gelince reg fiyatına bile satamazsın
    yorumuna saygım sonsuz ... yorum için tşkler.
  • 29-10-2008, 02:31:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bence de reg fee bile vereni zor bulursun. Şahsi görüşüm ve tavsiyem bu ekonomik krizde paranı böyle domainler için harcama. Köşeye at 20 tane bu tarz domain yerine 1 tane orta halli eli yüzü düzgün domainler almağa bak hoşcakal.
  • 29-10-2008, 12:12:13
    #5
    grimoirium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de reg fee bile vereni zor bulursun. Şahsi görüşüm ve tavsiyem bu ekonomik krizde paranı böyle domainler için harcama. Köşeye at 20 tane bu tarz domain yerine 1 tane orta halli eli yüzü düzgün domainler almağa bak hoşcakal.
    yorum için tşkler eyw saoalsın
  • 29-10-2008, 12:21:00
    #6
    bencede kötü bir domain almayı falan düşünme
  • 29-10-2008, 12:28:06
    #7
    grimoirium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de reg fee bile vereni zor bulursun. Şahsi görüşüm ve tavsiyem bu ekonomik krizde paranı böyle domainler için harcama. Köşeye at 20 tane bu tarz domain yerine 1 tane orta halli eli yüzü düzgün domainler almağa bak hoşcakal.
    erkanertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bencede kötü bir domain almayı falan düşünme
    almayı düşünmiyimm ... domaini zaten aldım ben (:
    almadığım bir domain için burda neden konu açıyımki... o hatayı çok önceden ilk zamanlar yaptım benden önce başka biri alıp satışa bile çıkarmıştı (:
  • 23-01-2009, 23:42:12
    #8
    hayırlı olsun bence güzel akılda kalıcı sen bunu değerlendir