Bence de reg fee bile vereni zor bulursun. Şahsi görüşüm ve tavsiyem bu ekonomik krizde paranı böyle domainler için harcama. Köşeye at 20 tane bu tarz domain yerine 1 tane orta halli eli yüzü düzgün domainler almağa bak hoşcakal.