Bence de reg fee bile vereni zor bulursun. Şahsi görüşüm ve tavsiyem bu ekonomik krizde paranı böyle domainler için harcama. Köşeye at 20 tane bu tarz domain yerine 1 tane orta halli eli yüzü düzgün domainler almağa bak hoşcakal.
bencede kötü bir domain almayı falan düşünme
almayı düşünmiyimm ... domaini zaten aldım ben (:
almadığım bir domain için burda neden konu açıyımki... o hatayı çok önceden ilk zamanlar yaptım benden önce başka biri alıp satışa bile çıkarmıştı (: